
با این روش شکایت از خدمات فناوری اطلاعات را پیگیری کنید
این روزها خدمات مرتبط با حوزه فناوری روند افزایشی داشته و به تناسب آن اعتراضها نسبت به نحوه ارایه خدمات هم بیشتر شده است؛ بر این اساس کاربران می توانند برای پیگیری شکایت های خود در حوزههای مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات، به سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ مراجعه کنند.
به گزارش ایسنا، سامانه ۱۹۵ با هدف پاسخگویی به شکایات، افزایش سطح رضایتمندی مشترکان و رفع مشکلات آنان در حوزه ICT راهاندازی شده است. برای دسترسی راحتتر کاربران، روشهای مختلفی برای ثبت و پیگیری شکایات در نظر گرفته شده که بر اساس آن کاربران میتوانند با مراجعه به سایت https://۱۹۵.cra.ir و یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵ شکایت خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را ثبت کنند.
بدین ترتیب پشتیبانی و ارائه خدمات، کیفیت سرویس، مشکلات مالی و تعرفه، عدم آنتندهی، پیامک متنی، خدمات مالکیت و سیمکارت، تشعشعات، ترابردپذیری، خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و بستههای ترکیبی، همواره از مصداقهای پرتکرار شکایات ثبتشده در سامانه ۱۹۵ است. کاربران میتوانند برای پیگیری شکایات سامانه ۱۹۵ کد دستوری #۸۰۱۰* را شمارهگیری کرده و با انتخاب گزینه ۲ و وارد کردن کد پیگیری که از سامانه ۱۹۵ دریافت کردهاند، در قالب پیامک از آخرین وضعیت شکایت خود مطلع شوند.
کاربران سرویسهای ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی میتوانند با مراجعه به سایت https://۱۹۵.cra.ir، تماس با تلفن گویای ۱۹۵ و یا صندوق پستی ۱۹۵-۱۶۳۱۵، شکایتهای خود را از سرویسهای مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری کنند.
لازم به ذکر است کاربران با مراجعه به سامانه مذکور کاربران ابتدا باید محل شکایت خود را در منوی جستوجو انتخاب و بر روی نقشه به صورت دقیق مشخص کنند و در مرحله بعدی اطلاعات شکایت شامل سرویس، نام اپراتور، نوع و موضوع شکایت را وارد کرده و با انتخاب گزینه مرحله بعد وارد منوی اطلاعات تماس شوند.
در این مرحله پس از ورود اطلاعات تماس و متن شکایت، گزینه ثبت را انتخاب کنند. پس از ثبت شکایت کاربر، کد رهگیری شکایت بر روی صفحه نمایش داده شده و همزمان به شماره تلفن همراه درج شده در اطلاعات تماس ارسال میشود.
کاربران میتوانند با مراجعه مجدد به این سامانه و انتخاب گزینه پیگیری شکایت و وارد کردن کد پیگیری از وضعیت رسیدگی به شکایت خود مطلع شوند. همچنین مشترکان در این سامانه میتوانند شکایتهای سایر مشترکان در حوزههای مختلف ICT را مشاهده کنند و یا درصورت مستندات شامل تصویر، صوت و ... آن را ضمیمه کنند.
برچسب ها : سامانه 195 شکایات مردم پست
- راوی گفت: نمایندگان سهم کامل خوزستان از محل 3 درصد فروش نفت را مطالبه کنند
- راوی گفت: <گرد و خاک> نمایندگان در مجلس مقطعی نباشد تا به جایی برسد!
- راوی گفت: 18 نماینده استان و مدیریت بحران کشور تا کی می خواهند، به زیرخاک رفتن خوزستان بی تفاوت باشند؟
- راوی گفت: نرخ بالای بیکاری درخوزستان با وجود اینهمه صنعت، ثروت و فرصت ها، باعث شرمندگی مسببان آن است
- معاون وزیر اقتصاد و دارایی: انتقال حسابهای شرکتهای نفت و پتروشیمی به خوزستان تا نیمه امسال اجرایی میشود
- سومین اجلاسیه کنگره شهدای اصناف و بازاریان در خوزستان برگزار شد
- به علت وقوع پدیده گرد و غبار؛ فعالیت مدارس ۱۲ شهرستان خوزستان در نوبت عصر روز سهشنبه غیرحضوری شد
- بندر امام پیشتاز در تأمین کالاهای اساسی کشور/ عملیات همزمان تخلیه ۸ فروند کشتی
- راوی گفت: نمایندگان سهم کامل خوزستان از محل 3 درصد فروش نفت را مطالبه کنند
- راوی گفت: <گرد و خاک> نمایندگان در مجلس مقطعی نباشد تا به جایی برسد!
- راوی گفت: 18 نماینده استان و مدیریت بحران کشور تا کی می خواهند، به زیرخاک رفتن خوزستان بی تفاوت باشند؟
- راوی گفت: نرخ بالای بیکاری درخوزستان با وجود اینهمه صنعت، ثروت و فرصت ها، باعث شرمندگی مسببان آن است